درس امروز جمله سازی:    



 به حیف نون میگن با ستاره جمله بساز میگه :

 شبکه سه تاره!!!!!!


 به حیف نون میگن با مهرداد جمله بساز 

 میگه:آقا ببخشید میشه آمتحانای شهریورو تو مهر داد؟؟؟!!!!!!!!!

به دادشم که 10 سالشه گفتم با گاری جمله بساز

 گفت:اخه تا کی باید صبر کنم تابریم خواستگاری؟



یه روز به یه یارو میگن با ریلکس جمله بساز میگه رفتم باغ وحش با گوریل عکس گرفتم


به مرده می گن باتوله سگ جمله بساز.می گه طول سگ ضربدرعرض سگ مساوی است بامساحت سگ !!!!؟؟*^/


 به یه نفر میگن با "مناجات" جمله بساز...

 میکه "مونا جاتو انداختم بریم (ببخشید اشتباه شد) برو بخواب"!!!!!!!



فیلسوف یعنی چه؟

 وقتی فیل بین انسان و خورشید قرار گیرد بطوریکه سایه آن روی انسان بیفتد، به این پدیده فیلسوف میگویند.

پس کو جمله سازی اش؟؟؟

 

 معلم: با حسن جمله بساز.

دانش اموز: من با احمد رفتم سینما

معلم: اینکه حسن نداشت

دانش اموز: اخه حسن نیومد!!!!

نسل علمی جدید جامعه.... خدا عاقبت مملکت روبخیر کنه


 به گودزیلامون گفتم با دمپایى جمله بساز

 میگه با کدوم لنگش!!!!!

 خدایا خودت رحم کن

 

 به طرف میگن با قابلمه جمله بساز.

میگه با قابلمه که جمله نمیسازند،غذا میپزند! 

خوب راست میگه طفلک.