سخنی با دختران امروزی

a5Fs5F015F24265F015F00.gifa5Fs5F015F24265F015F00.gifa5Fs5F015F24265F015F00.gifa5Fs5F015F24265F015F00.gif

 روز و شب با خودت نرو هی ور

با تو هستم ، بله ، شما ... دختر

#

قلب تو گرچه واقعا پاک است!

خواهرم خوشگلی خطرناک است

#

با چنان تیپ و این چنین ترکیب

صورتی مثل کاغذ تذهیب ،

#

وقتی از خانه می زنی بیرون

مرد صدساله می شود دل خون!

#

متلک بشنوی تو از حالا

از جوان های بی سر و بی پا

#

آن یکی با دروغ و صد نیرنگ

می دهد وعده های خوب و قشنگ

#

دیگری گویدت که جانی تو

گز شیرین اصفهانی تو !

#

پیرمردی یواشکی از پشت

گوید این دخترک مراهم کشت !

#

نم نمک می رومی از راه به در

با همین گفته ها می شوی خر !

#

سادگی ها تو یک کمی کم کن

تو خیابون حواستو جمع کن !

#

گیرهای سه پیچ را ول کن

خوشگلم ، فکر این ارازل کن

#

این جوان ها تمام ناجورند

آی ماهی ، بپا همه تورند

#

پلویی می شوی به یک دوری

سی دی ات پخش می شود فوری

#

می شوی نقل محفل مردم

سبب عیش کامل مردم

#

آبرویت به باد خواهد رفت

یه یه خورده ، زیاد خواهد رفت

#

کار من نیست تا کنم خواهر ،

امر معروف ، نهی از منکر

#

قصد من نیست تا کنم کیفی

منتها چون که دیدمت حیفی !

#

گفتم این را بپرسم ای زیبا

که اگر فکر شوهری حالا؟!

#

گر چه ناراحتی تو از دستم

من خودم کیس قابلی هستم!