زیباسازمناجاتهای طنززیباساز

***


خدایا! به آن هایی که سینما را محل فساد می دانند راهی برای دل کندن از این محل فساد نشان بده!

***

خدایا! به هنرمندان بیاموز که برای هنرمند شدن سیگار کشیدن لازم است اما کافی نیست!


***

 

خدایا! بچه هایی که با پدر و مادرشان قهر می کنند را به راهی جز خوانندگی هدایت بفرما!

***

 

خدایا! به جهت کساد نشدن کار ما طنزنویس ها، طول عمر به برخی از مسئولین عنایت بفرما!

***

 

خدایا! هوا را از من بگیر اینترنت را نه!

***

 

خدایا! من از مرگ نمی ترسم. من از چیزهایی می ترسم که پس از مرگم در کامپیوترم پیدا خواهند کرد!

***

 

خدایا! نفهمیدم چرا «نیازمندی های روزنامه» آگهی مرا قبول نکرد!

 نوشته بودم: خدایا! به تو نیاز دارم!

***

 

خدایا! قبول کن که بالاترین سرعت در دنیا سرعت نور نیست بلکه سرعت اینترنت ایران است!

***

 

خدایا! شکرگزارم که زمان پدربزرگ هایمان اینترنت را نیافریده بودی اگر نه الان به ما می گفتند: «یادش به خیر زمان ما اینترنت دو قران بود و اینقدر هم قطع و وصل نمی شد

***

 

خدایا! غلط کردم. تو را به قرآن نگو که ترم پیش هم از این غلط ها زیاد کرده بودم از ترم بعد قول می دهم درس بخوانم. دو ساعت دیگر باید سر جلسه امتحان باشم خودت به دادم برس!

***

 

خدایا! از تو گله مندم زحمات مرا در طول ترم برای خوش خط نوشتن جزوه ام دیدی و با این حال باز هم آخر ترم شد و حتی یک نفر را برای گرفتن جزوه به نزدم نفرستادی!

***

 

خدایا! ببخشید مزاحم می شوم فقط می خواستم بپرسم چرا زیبایی و مرتب بودن جزوه خانم های هم کلاسی با زیبایی و مرتب بودن ظاهرشان رابطه عکس دارد؟!