نو ریسپانس تو پیجینگ!...

طبق معمول ، نمی شود " کانِکت "
گوشی ِ "هنگ" ِ "مِید این" "چاین" ام!
مال ِ بد بیخ ِ ریش ِ صاحابش
مال ِ من نیز می شود " ماین " ام!
ازکافی نت "پلاس" ِ سایت شده
غرق در گفتگوی آن لاین ام
تو وب ِ "سیل وستر استا لون "! 
یا " فن" ِ "شل سیلور استاین " ام
گرچه زیر ِ هزینه هاش " دیفالت"
هشت را می نهد گرو "ناین " ام
"فیس بوک"ام اگر چه فیل...تر ! شد
من خودم فیلم ِ کرخه تا راین ام!
هسته را با" اکانت ِ وی پی ان" 
می پُکانَد مخ ِ انیشتاین ام!
روی آسفالت می روم اسکی
که بگم قهرمان ِ" آل پاین" ام
آنقدر وصله پینه خورده تنم
که شبیه ِ" فرانکن اشتاین" ام
کرده ام عهد ! عهد ِ "بوووو..ق"! ولی
من هنوز عاشق ِ " اِمل ساین" ام !
"داف ِ اسمی" ! نوشته اس ام اس 
تو چطوری عزیز!؟... من..." فاین" ام!
مرگ بر اون فریب خورده که ریخت
از تو اون شیشه !... توی" سان شاین" ام...
 
پی نوشت:
بدینوسیله هرگونه ارتباط خود با چرندیات فوق را جزئاً یا کلاً 
اکیدا ً تکذیب می نمایم . ( امضاء محفوظ!) 
 
مرتضی سالاری