نتیجه تصویری برای یک فنجان

یک فنجان طنزیمات 

 

o       تبلیغات فروش یک الاغ:

 

 

یک دستگاه الاغ مدل بالا

 

 

تیپ قاطر

 

 

سم اسپرت

 

 

ارتفاع تا زانو

 

 

دارای کارت یونجه

 

 

مصرف صدی یه مشت علف

 

 

گردن هیدرولیک

 

 

دزدگیر مجیک جفتک

 

 

پالان چرمی

 

 

بوق عرعر بلبلی

 

 

طوسی متالیک

 

 

فروشی محصول ۲۰۱۱ شرکت حیف نون !!!

 

 

o       تفسیر یک دقیقه از زبان کسی که پشت در توالت منتظر ایستاده با کسی که داخل توالت است نشان می دهد که، زمان یک تعریف واحد ندارد !!!

 

 

o       یارو میره خواستگاری. ازش می پرسن چه کاره ای؟ روش نمیشه بگه قصاب، میگه لوازم یدکی گوسفند دارم!

 

 

o       یارو میره سمعک بخره. میگه: چه قیمتهایی دارین؟

 

 

-فروشنده: همه جورشو داریم، 1000 تومنی تا 1000000 تومنی.

 

 

-خریدار: 1000 تومنی‌اش چه جوری کار میکنه؟

 

 

-فروشنده: این اصلا کار نمیکنه!

 

 

-خریدار: پس چه فایده ای داره؟

 

 

-فروشنده: فقط باعث میشه وقتی مردم اینو میبینن، بلندتر حرف بزنن!!

 

 

o       یه دختر مسیحی میره پیش کشیش که به گناهاش اعتراف کنه.

 

 

-میگه: جناب کشیش! من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم، به خودم میگم: «من چقدر خوشگلم» حالا به نظرتون من گناه میکنم؟

 

 

-کشیشه: نه دخترم شما گناه نمیکنی، بلکه فقط اشتباه میکنی!!

 

 

o       فریدون همیشه لباس مشکی می پوشیده. دوستاش میگن: «چرا همیشه مشکی می پوشی؟»

 

 

-میگه: آخه من ختم روزگارم!

 

 

o       از پرویز می پرسن: شهر شما چند ماه از سال سرده؟

 

 

-میگه: چهارده ماه!

 

 

-میگن: چطور میشه، آخه سال که دوازده ما بیشتر نیست!؟

 

 

-می گه: آخه تا دو ماه بعد ازعیدم اینجا سرده!

 

 

o       پلیس دهن یارو رو بو میکنه ،

 

 

-میگه عرق خوردی . . . !؟

 

 

-میگه ، نه به خدا زیاد حرف زدم دهنم عرق کرده !

 

 

o       دکتر به بنده خدا گفت : زنت سکته ناقص کرده!

 

 

-بنده خدا: مرده شور برده، هیچ کاری رو تا حالا کامل انجام نداده.

 

 

o       از حیف نون پرسیدن خواهرت ازدواج کرد؟

 

 

-گفت: آره یه دوماهه میشه!

 

 

-پرسیدن: با کی؟ طرف آشنا بود؟

 

 

-گفت: آره غریبه نیست دامادمونه.

 

 

o      

 

 

o      

 

 

o       دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم. رفتم تو حموم، تا اومدم تیغ بکشم رو رگم؛ یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم اینقدر اعصابم خورد شد که دیگه نتونستم خود کشی کنم! (دفتر خاطرات یک خسیس(

 

 

o       توصیه حیف نون به فرزندش: «فرزدندم و نور دیدگانم! اگر شما به یکدیگر احترام بگذارید، یکدیگر نیز به شما احترام خواهند گذاشت!»

 

 

o       حیف نون می ره کربلا، قبر مختار رو بغل می کنه می گه: «دمت گرم! عجب فیلمى بازى کردى!»

 

 

o       یارو زنگ می زنه به مخابرات میگه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش!